top of page

7 SEO prioritetai pagal Google

Jei jums yra aktualu organinis srautas (nemokamas srautas iš Google), veikiausiai žinote, kad reikia užsiimti paieškos variklio optimizavimu - SEO (angl. search engine optimization). 


Google turi tam tikrus vertinimo kriterijus, kurie įtakoja rezultatus. Gaires sudaro 168 puslapiai.


„Google“ paieškos kokybės vertinimo gaires perskaityti naudinga visiems dirbantiems su SEO. O jei žinoti norisi, bet skaityti nelabai - suprantu. Todėl paruošiau santrauką, kurią sudaro 7 aktualiausi punktai apie turinį, klientų patirtį ir dizainą.


 

1. Padidintas dėmesys sveikatos ir finansų temoms

Nenustebkite sutikę junginį YMYL. Jis reiškia Your Money Your Life. Google svarbu užtikrinti, kad turinys, susijęs su sveikata bei pinigais būtų patikimas. Rekomenduojama įtraukti ekspertų pasisakymus, naudoti informaciją iš oficialių tyrimų, nurodant originalų šaltinį.


  • Ko nedaryti: finansų ir sveikatos temomis nekalbėti, jei nesame šios industrijos atstovai arba neturime patikimų partnerių, kurie galėtų pagrįsti turinį.

  • Ką daryti: turėti turinio strategiją, kuri siejasi su Jūsų kompetencijomis. Turinyje naudoti tik oficialiai pripažintų sveikatos ar finansų industrijos atstovų nuomonėmis ar komentarais.

2. Svarbiausia turinio patikimumas

E-E-A-T galioja visam turiniui. Lietuviškai tai būtų Patirtis (Experience), Ekspertiškumas (Expert), Autoritetingumas (Authority) kuriantis Patikimą (Trust) turinį. Aktualus ir patikimas turinys - yra pagrindinis turinio prioritetas. Google nenurodo griežtų taisyklių, tieisog ragina laikyti prioritetu į auditoriją orientuotą turinį.


  • Ko nedaryti: turėti turinį "iš idėjos", parengti aklai kopijuojant DI, kalbėti apie tai, kur nesate kompetetingi.

  • Ką daryti: turėti turinio strategiją su aiškia vizija, kuri remiasi mūsų kompetencijomis ir galim pasiūlyti originalų, vertingą turinį.


(Nesate tikri, kas visgi yra turinio patikimumas? Pasidomėkite)

3. Customer-first nesvarbu, kad ir kur jis būtų

Ilgą laiką turėjome desktop-first, tada ėjome prie mobile-first. Dabar tai negalioja. Turime pasirūpinti sklandžia turinio naudojimo patirtimi, kuri vienodai patogi visiems ekranams.

4. Daugiau kokybės ir patogumo


Google pasisako už kokybišką ir sklandžią vartotojų patirtį. Griežtai vertina klikbaitinius įrašus ir dėmesį blaškančias reklamas.


  • Ko nedaryti: kalbėti apie viską, nes pvz. turi potencialą srautui.

  • Ką daryti: turėti turinio strategiją - temų žemėlapį (Content pillars, Core content, etc)


5. Svetainės misijos ir turinio aiškumas

Neaiškus svetainės puslapio turinys, pavyzdžiui, kai kalbama apie viską po truputį, taip pat gali kenkti. Google identifikuoja temas, kurios yra websaito pagrindas (ang. Content pillars), taip įgyjame autoriteto balų. Galioja tiek auto-generuotam, tiek ir user-generuotam turiniui.



  • Ko nedaryti: kalbėti apie viską, kas turi potencialą srautui.

  • Ką daryti: turėti turinio strategiją - temų žemėlapį (Content pillars, Core content, etc)

6. NE: plagijavimui ir spamui


Google netoleruoja neoriginalaus ir šlamštinio turinio. Dėmesys plagijavimui ir šlamštui (ang. spam) yra maksimaliai sugriežtintas. Google įtartinas svetaines klasifikuoja į kategorijas: akivaizdus plagijatas, dalinai kopijuotas turinys ar iš įvairų šaltinių kopijuotas turinys.


  • Ko nedaryti: aklai naudoti DI kurtą turinį (copy/paste)

  • Ką daryti: investuoti į turinio originalumą. Patikėkime turinio rengimą profesionalams. Įvertins ir klientas, ir Google botai.

7. Turinio šviežumas


Google supranta, kad visiems aktualu rasti naujausią informaciją, todėl turinio šviežumas taip pat yra prioritetas. Svarbu: publikavimo datos pakeitimas nėra turinio atnaujinimas.


  • Ko nedaryti: paleidus internetinę svetainę palikti ją kaip yra.

  • Ką daryti: nuolat atnaujinti esamą turinį, papildyti nauju. Kurti naujus puslapius. Nuoseklus Blog sekcijos vedimas - puikus sprendimas.


Už originalų, aktualų ir naudingą turinį



Google misija - padaryti internetą geresne vieta. Suteikti matomumo ir pasiekiamumo galimybes kokybiškam turiniui ir mažinti prieinamumą prastą, neaiškią informaciją (paslaugas) teikiančioms internetinėms svetainėms. Taigi, jei aktualu srautas (ir pardavimai), tai vertėtų pasistengti.


Ką Google šiandien galvoja apie Jūsų svetainę? tai gali parodyti SEO auditas (aktualu? susisiekime). Ką norite, kad Google galvotų apie Jus? Tai apsprendžia Jūsų turinio strategija ir turinys. (Aktualu? susisiekime)


Turinio strategija tampa kaip niekad aktuali


Suderinus prekės ženklo veiklos lauko, tikslų ir auditorijos poreikius, sukuriama SEO turinio strategija, kuri svariai prisideda prie tikslinės auditorijos srauto. Natūralu, kad DI (pvz. Chat gpt) vilioja naudoti jų generuotą turinį. Ir nereikia jam sakyti ne. Google nesako ne DI turiniui. Google sako taip - turiniui, kuris yra originalus, aktualus ir naudingas.


SEO nėra trendas. Tai yra pagrindas, norint būti surastiems Google. Aktualu? Susisiekime!




 

Esu turinio strategė. Kalbu apie prekės ženklo marketingą ir turinio sprendimus.


Rengiu (SEO) turinio strategiją, optimizuoju kliento kelionę. Teikiu pasiūlymus srauto, pardavimų ir klientų išlaikymui.


SEO, email marketing, copywriting, analytics.

33 peržiūros0 komentarų

Susiję įrašai

Rodyti viską

Comments


bottom of page