top of page

Mano 5 valandų marketingo vadovės darbo savaitė

Mielieji, leiskit pasakyti tiesiai – ne kiekvienai įmonei reikia marketingo skyriaus. Ir tikrai ne kiekvienai reikia marketingo vadovo.

Kartais marketingo skyrius įmonėje yra tiesiog nice to have. Ir aišku, kad labai dažnai jis gali sukurti labai nice dalykų. Ką noriu pasakyti, kad kuo toliau, tuo natūraliau atrodo įmonė be marketingo skyriaus, be biure nuolat sėdinčio marketingo vadovo. Net jei įmonė – solidi. Pvz. su daugiau nei 100 darbuotojų.

Turėti marketingo skyrių – racionalu. Bet ne visada efektyvu.

Tą nusprendė ir įmonė, kurioje dirbu kaip freelance marketingo vadovė – vos 5 valandas per savaitę.

„5 valandos? Tai čia nebent laiškams atsakyti…” – suabejojo kolegė per networkingą.

Tiesa tokia: į SOLO verslą atėjau turėdama aiškų tikslą – turėti daugiau gyvenimo (ir uždirbti tiek, kiek noriu). Todėl privalau pasiekti daugiau, darydama mažiau.(šiame linkedin įraše pasakoju savo istoriją)

Tik supraskit mane teisingai

Klaidinga būtų manyti, kad per 5 valandas padarau tai, ką kiti per 40. Tikrai ne. Tačiau - ar kiekvienai įmonei reikia 40 valandas dirbančios marketingo komandos?

Dirbant sistemiškai ir strategiškai gali užtekti ir kelias valandas per savaitę dirbančio atsakingo marketingo vadovo.

Tai tas networkingo susitikimas mane ir įkvėpė šiam įrašui!

Aš pati mėgstu Tips& tricks, tad dalinuosi su jumis. Būtų nuostabu, jei pasidalintumėte, kokias mintis sukėlė mano patirtis. Ir, kokia nuomonė - ar tikrai marketingas yra must full-time on site?

Mano 8 principai, kaip iš 5 valandų išspausti maksimumą

1. Strategija prieš veiksmą

Mano darbas prasideda ne nuo „ką veikiam šią savaitę“, o nuo kodėl tai darom (kurį įvardinau prieš kelias savaites)

  • Email kampanija nėra tikslas. Tikslas – padidinti tikslinių užklausų skaičių.

  • O daug užklausų? Dar ne pergalė. Tikslas – kokybiškos, tinkamos užklausos.

2. 3 mėnesių planas + 2 savaičių rezultatas

Kiekviena valanda turi duoti grąžą. Aš žinau:

  • koks turi būti rezultatas šios savaitės pabaigoje,

  • ką darysiu per artimiausias 2 savaites,

  • ir kur einame per artimiausius 3 mėnesius.

3. Ne KIEK, bet kokį business impact davė

Marketinge tenka matyti nemažai pastangų, kurie kainuoja daug laiko, tačiau verslo naudos nėra. Kad skirsime nereikšmingam darbui daug laiko, nuo to jis netaps rekšmingesnis.

Pvz., atsimenu, kaip kolegė darydavo naktim sskaidrių prezentacijas kolegoms. Taip pat investicija į Instagram – dažnai tik prabanga.

4. Didesnis kiekis ≠ geresnis rezultatas

Daug klientų nereiškia daug pajamų. Pradžiai – didelės žuvys ir lengviausi (ne sudėtingiausi) projektai.

5. Veikiu tik tai, kas svarbiausia ir lengviausia įgyvendinti

Kai turi tik 5 valandas, nekyla klausimas „iki kada“. Kyla klausimas: ką galiu padaryti DABAR, kad tai turėtų įtakos?

6. Susitikimai tik su strategine verte

  • Max 45 min. ir su pardavimais, produktistais ar vadovais, kai žinau, ko iš jų noriu.

7. Informacijos dieta ir dėmesio disciplina

  • Rytas – tik darbams, ne laiškų skaitymui.

  • Pašto dėžutę atsidarau – tik 12:00 ir paskutinę valandą prieš baigiant darbą.

  • Taip pat laiškus tikrinu vakare – kad žinočiau, ar rytoj reikia keisti planą.

Tuoj bus du metai, kaip mano kalendoriuje 12 val pasirodo priminimas - metas atidaryti pašto dėžutę. Dažniausiai jau būnu padariusi svarbiausius dalykus

8. Skirti pakankamai laiko duomenų ir rezultatų analize

Nes kaip kitaip sužinosi, kas veikia ir stiprinti, o kas bandyta ir nesuveikė?

Ar 5 valandos tikrai duoda rezultatą?

Marketingas yra apie skaičius. Jei nebus rezultatų – niekas nesamdys dar kartą.

Bet kai matai, kiek gali padaryti per 5 valandas, tai kelia azartą ir pasitikėjimą. Nes jei gali tiek per 5… kiek būtų per 10?

Tai su klientu bandom daugiau ir jau žinom, bus 🌟🌟🌟

Mielieji vasaros pradžia. Leiskit paklausti

Ką darytumėte kitaip, jei iškeltus tikslus reiktų pasiekti per dvigubai mažiau laiko? O jei tikslų daug - ar visi jie turi aiškią įtaką verslui?

Gal ir nepatogus klausimas – bet norisi jus įkvėpti:

Daugiau vasaros! Daugiau gyvenimo!💧 Vandenų, 🌸 žiedų.

Kartais efektyvumas – ne apie greitį, o apie kryptį.Kartais geras marketingo vadovas – ne tas, kurio išgertas kavas gali skaičiuoti, o tas, kuris žino kodėl, ką, kada ir grįžta su rezultatu.

Gyvenimas ir taip sudėtingas. Tad vasara - puikus metas į viską pasižiūrėti paprasčiau 🤗__________________

Comments


bottom of page