
POZICIONAVIMO GIDAS
Smulkioms įmonėms ir personal brendams
„Būk savimi“ – skamba teisingai. Bet brendo marketinge tai ne visada veikia.
Nes mes – visokie. Kartais pavargę, kartais nemandagūs, kartais... patys sau nepatogūs.
Būti savimi nėra strategija. Tai – pradžia.
Tiesa ta, kad auditorija ieško ne visų mūsų versijų. Jai svarbu jausti, kad gali mumis pasitikėti.
Pozicionavimo strategija – ne apie triukus.
Ji apie tai, kuo tikime ir kur link einame. Ji reikalinga ne tam, kad būtume visiems palankūs. Ji reikalinga tam, kad būtume aiškūs – pirmiausia patys sau ir kad pritrauktume tuos, kam aktuali mūsų misija.
Pozicionavimo strategija – ne apie triukus
Pozicionavimo strategija reikalinga ne tam, kad būtume visiems palankūs. Tai nėra tik apie gražų tekstą ar stilingą logotipą. Ji reikalinga tam, kad būtume aiškūs – pirmiausia patys sau. Šiandien. Ir rytoj. Ir dėl to – reikalingi tiems, kurių poreikį galime atliepti.
Ji apie tai, kuo tikime ir kur link einame.
POZICIONAVIMO VERTĖ IR PRAKTINĖ NAUDA
Lengviau kursite turinį – žinosite, ką sakyti ir kaip
Sustiprinsite savo išskirtinumą – būsite aiškiai atpažįstami
Turėsit bendruomenę, o ne tik sekėjus
Tiksliau pasieksite auditoriją – kalbėsite jų kalba
Išlaikysite nuoseklumą – o tai stiprina pasitikėjimą
Sutaupysite pinigų – nereikės brangių agentūrų paslaugų

Kol nėra aiškumo – jokie post'ai neveikia taip, kaip galėtų.
Noriu, kad jūsų veikla įsivažiuotų greičiau ir veiktų efektyviau 🙌
Parengiau Pozicionavimo gidą – S dydžio įmonėms ir personal brendams. Kiekvienas klausimas jame – ištestuotas, išdiskutuotas, turintis aiškų kodėl. Prie jo prisidėjo klientai, marketingo kolegos ir solo verslų atstovai.
📌 Kodėl man tai svarbu?
Iš savo patirties – o vėliau ir savo klientų – galiu paliudyti: būtent pozicionavimas suteikė drąsos, aiškumo ir padėjo sistemingai komunikuoti savo vertę: WEB, Email, Social.
Tikiu, kad šis gidas – puiki pagalba esminiams žingsniams versle🚀