top of page
DSC_5880.jpg

POZICIONAVIMO GIDAS

Smulkioms įmonėms ir personal brendams

„Būk savimi“ – skamba teisingai. Bet brendo marketinge tai ne visada veikia.

Nes mes – visokie. Kartais pavargę, kartais nemandagūs, kartais... patys sau nepatogūs.

Būti savimi nėra strategija. Tai – pradžia.

Tiesa ta, kad auditorija ieško ne visų mūsų versijų. Jai svarbu jausti, kad gali mumis pasitikėti.

Pozicionavimo strategija – ne apie triukus.

 

Ji apie tai, kuo tikime ir kur link einame. Ji reikalinga ne tam, kad būtume visiems palankūs. Ji reikalinga tam, kad būtume aiškūs – pirmiausia patys sau ir kad pritrauktume tuos, kam aktuali mūsų misija.

Pozicionavimo strategija – ne apie triukus

Pozicionavimo strategija reikalinga ne tam, kad būtume visiems palankūs. Tai nėra tik apie gražų tekstą ar stilingą logotipą. Ji reikalinga tam, kad būtume aiškūs – pirmiausia patys sau. Šiandien. Ir rytoj. Ir dėl to – reikalingi tiems, kurių poreikį galime atliepti.

Ji apie tai, kuo tikime ir kur link einame.

brendo pozicionavimo gidas.png

Jūsų istorija = jūsų autentiškumas

KAS ĮEINA Į „POZICIONAVIMO GIDĄ“?

Step-by-step klausimynas (PDF, 30 pusl.)
Excel šablonas atsakymų struktūravimui
CANVA šablonas (19 pusl.) – vizualiam pristatymui


🎁 + DOVANA: Turinio kalendoriaus šablonas (kad intencijos lengvai virstų veiksmais)

POZICIONAVIMO VERTĖ IR PRAKTINĖ NAUDA

Lengviau kursite turinį – žinosite, ką sakyti ir kaip

Sustiprinsite savo išskirtinumą – būsite aiškiai atpažįstami

Turėsit bendruomenę, o ne tik sekėjus

Tiksliau pasieksite auditoriją – kalbėsite jų kalba

Išlaikysite nuoseklumą – o tai stiprina pasitikėjimą

Sutaupysite pinigų – nereikės brangių agentūrų paslaugų

2024_dianakophoto_Dainora-96.jpg

Kol nėra aiškumo – jokie post'ai neveikia taip, kaip galėtų.

Noriu, kad jūsų veikla įsivažiuotų greičiau ir veiktų efektyviau 🙌

 Parengiau Pozicionavimo gidą – S dydžio įmonėms ir personal brendams. Kiekvienas klausimas jame – ištestuotas, išdiskutuotas, turintis aiškų kodėl. Prie jo prisidėjo klientai, marketingo kolegos ir solo verslų atstovai. 


📌 Kodėl man tai svarbu?
Iš savo patirties – o vėliau ir savo klientų – galiu paliudyti: būtent pozicionavimas suteikė drąsos, aiškumo ir padėjo sistemingai komunikuoti savo vertę: WEB, Email, Social.

 

Tikiu, kad šis gidas – puiki pagalba esminiams žingsniams versle🚀

bottom of page