top of page
rinkodara strategija.png

Prekės ženklo DNR 

Prekės ženklo DNR gidas padės Jums rengiant savo prekės ženklo pozicionavimą ir strategiją, kuris bus pagrindas personalizuotai rinkodarai vykdyti. 

CANVA šablonas leis greitai ir lengvai sukurti vizualiai patrauklų Jūsų prekės ženklo pristatymą. 

Autentiškumui atskleisti ir personalizuotai rinkodarai vykdyti

Daugelis daro tą pačią klaidą: neturi jokios asociacijos arba bando aprėpti per daug.

🔹Tiksliai įvardinus apie ką esame – atskleisime autentiškumą.

🔹Įvardinus, kam esame – personalizuosime marketingą.

Norite, kad auditorija Jus rastų, Jumis patikėtų ir taptų lojali? Pradėkite nuo prekės ženklo DNR

Worklife balansas, kai esi pats sau bosas (28).png

KAM?

PREKĖS ŽENKLO DNR GIDAS SKIRTAS

  • PREKĖS ŽENKLŲ ATSTOVAMS

Kuriantiems ir turintiems prekės ženklą B2C
 

  • SOLO VERSLAMS

Vystantiems asmeninį prekės ženklą
 

  • RINKODAROS SPECIALISTAMS

Laisvai samdomiems rinkodaristams, darbui su klientais

išskirtinis

Pagal geriausias JAV mokyklų praktikas

praktiškas

Tik tai, kas aktualu ir naudojama marketinge

gidas

Išvengsite nieko nesakančių išsireiškimų

verslui

Sukursite savo išskirtinį pozicionavimą

augti

Turėsite pagrindą ir aiškią kryptį

Kas įeina į prekės ženklo DNR gidą?

Žinutė - kam? Ką? Kaip?

Turėsite klausimus, į kuriuos atsakę pagal pateiktą formulę galėsite suformuluoti savo pozicionavimo žinutę.

Naudinga, nes: bendrinės frazės neveikia. Išsiskirkite taiklumu ir konkretumu!

Jūsų avataras personalizacijai kurti

Turėsite suasmenintą profilį su įvardintomis charakteristikomis, kaip norite kad auditorija jus matytų ir jaustųsi iš Jūsų perkant. 

Naudinga, nes: žmonės perka iš žmonių. Taip pat perka vedami emocijų

Produktų vertės pateikimas

Turėsite formules, kaip savo komunikacijoje pateikti produkto vertę.

Naudinga, nes: 95% atvejais žmonė perka vadovaudamiesi emocijomis ir beveik visais atvejais perka ne produktą, tačiau: emociją, sprendimą, naudą.

Jūsų istorija ir misija - kodėl?

Turėsite klausimus, į kuriuos atsakę galėsite pateikti glaustą savo misijos versiją.

Naudinga, nes: pirkėjams reikia istorijos. Visi mes ją turime. Skirtumas, kaip renkamė ją papasakoti.

Idealaus kliento profiliai

Turėsite aiškius profilius su informacija, kuri padės kurti personalizuotas žinutes. 

Naudinga, nes:  gerai pažindami, kuo gyvena potencialus klientas, galėsite kurti personalizuotą marketingą.

Vertybės

Šiame dokumente nugulusi informacija Jums padės suformuluoti tikras, originalias ir iš tiesų aktualias vertybes. 

Naudinga, nes: vertybės yra tai, kas vienija ir prisideda prie klientų lojalumo.

Turėkite ir klestėkite

Galite mokymuose už kelis šimtus Eur tai gauti ar pirkti paslaugą. Tikiu - galite patys. Prireikus pagalbos - susisiekite, padėsiu.

VIKTORIJA M., el. parduotuvės vadovė

Galvoju, kad jei pradžioje, kuriant verslą būčiau nuo to pradėjusi, tai būčiau sutaupiusi daug laiko ir energijos ir aišku pinigų 🫣. Man šitas gidas padėjo sujungti visus taškus, ypač mano pozicionavimą. O CANVA šablonas - tiesiog nuostabu! AČIŪ!!!
bottom of page