top of page
rinkodara strategija.png

Prekės ženklo DNR 

Prekės ženklo DNR –  gidas, padėsiantis parengti prekės ženklo strateginį pristatymą ir tarnaus kaip pamatas, kuriant personalizuotą ir į vertę orientuotą rinkodaros strategiją.

Puikiai tinka smulkiems ir solo prekės ženklams.

KAM REIKALINGA PREKĖS ŽENKLO STRATEGIJA?

Kryptingam prekės ženklo augimui

Mes žinome, ko siekiame versle. Ir suprantame, jog strategija tai nėra šabloniškais sakiniais parengtas dokumentas, gulintis “stalčiuje”. 

Jums reikia, kad auditorija Jus rastų, Jumis patikėtų ir liktų lojali ilgam?

 Pradėkite nuo prekės ženklo DNR

dain0605.jpg

KAM?

PREKĖS ŽENKLO DNR GIDAS SKIRTAS

  • PREKĖS ŽENKLŲ ATSTOVAMS

Kuriantiems ir turintiems prekės ženklą B2C
 

  • SOLO VERSLAMS

Vystantiems asmeninį prekės ženklą
 

  • RINKODAROS SPECIALISTAMS

Laisvai samdomiems rinkodaristams, darbui su klientais

išskirtinis

Pagal geriausias JAV mokyklų praktikas

praktiškas

Tik tai, kas aktualu ir naudojama marketinge

gidas

Išvengsite nieko nesakančių išsireiškimų

verslo

Sukursite savo išskirtinį pozicionavimą

startui

Turėsite pagrindą ir aiškią kryptį

Kas įeina į prekės ženklo DNR gidą?

Žinutė - kam? Ką? Kaip?

Turėsite klausimus, į kuriuos atsakę pagal pateiktą formulę galėsite suformuluoti savo pozicionavimo žinutę.

Naudinga, nes: bendrinės frazės neveikia. Išsiskirkite taiklumu ir konkretumu!

Jūsų avataras personalizacijai kurti

Turėsite suasmenintą profilį su įvardintomis charakteristikomis, kaip norite kad auditorija jus matytų ir jaustųsi iš Jūsų perkant. 

Naudinga, nes: žmonės perka iš žmonių. Taip pat perka vedami emocijų

Produktų vertės pateikimas

Turėsite formules, kaip savo komunikacijoje pateikti produkto vertę.

Naudinga, nes: 95% atvejais žmonė perka vadovaudamiesi emocijomis ir beveik visais atvejais perka ne produktą, tačiau: emociją, sprendimą, naudą.

Jūsų istorija ir misija - kodėl?

Turėsite klausimus, į kuriuos atsakę galėsite pateikti glaustą savo misijos versiją.

Naudinga, nes: pirkėjams reikia istorijos. Visi mes ją turime. Skirtumas, kaip renkamė ją papasakoti.

Idealaus kliento profiliai

Turėsite aiškius profilius su informacija, kuri padės kurti personalizuotas žinutes. 

Naudinga, nes:  gerai pažindami, kuo gyvena potencialus klientas, galėsite kurti personalizuotą marketingą.

Vertybės

Šiame dokumente nugulusi informacija Jums padės suformuluoti tikras, originalias ir iš tiesų aktualias vertybes. 

Naudinga, nes: vertybės yra tai, kas vienija ir prisideda prie klientų lojalumo.

TIK 39 Eur
Turėkite ir klestėkite

Galite mokymuose už kelis šimtus Eur tai gauti ar pirkti paslaugą (pas mane nuo 400 Eur). Tikiu - galite patys. Prireikus pagalbos - susisiekite, padėsiu.

Viktorija M., el. parduotuvės vadovė

Tai labai vertinga informacija, atspirties taškai, kuriuos identifikavusi galiu judėti priekin   ilgus metus, o prireikus visuomet galėsiu atsiversti.
bottom of page