top of page

Kliento funneliai. Atmintinė turinio kūrėjams

Neseniai tapau dar vieno brandaus (15+) prekės ženklo laikinai samdoma marketingo vadove 4 mėnesiams.


Tikslų daug, tačiau pagrindinė misija – pelningumas 📈. Komanda jauna. Tai mane įkvėpė sugrįžti prie edukacijos, kurių mėgstamiausia forma – atmintinės. Trumpai, aiškiai ir praktiškai.


Dalinuosi su jumis, kolegos, nes tikiu, kad pravers visiems, dirbantiems su turinio rinkodara (WEB, email, social, ads).


Nes jei kalbame visiems, greičiausiai nekalbame niekam. O turinys versle turi atsipirkti – nieko nėra „šiaip sau“. Svarbiausia žinoti, ko nori, ir veikti atitinkamai.


Teisingos turinio taktikos – greičiausias būdas klientams mus atrasti!


________________________

ŠALTA AUDITORIJA

Tikslas sudominti, kad po žinutės sakytų - “Kas tai?”


Jie nežino apie produktą, negalvoja apie poreikį, bet pagal jų iššūkius ir situaciją – jiems to reikia.


Tikslas: Sudominti, sukelti smalsumą, sukurti atpažinimo momentą („O! Tai apie mane!“).

Turinio tipas: Informacinis, provokuojantis.

Pavyzdžiai:

  • „Naujiena! 

  • „Dėmesio!“


CTA (veiksmo skatinimas): „Plačiau“, „Sužinok daugiau“, „Atrask“


Papildomos skatinančios priemonės:

  • Statistikos ir faktai („7 iš 10 žmonių susiduria su…“)

  • Provokaciniai klausimai („O jei pasakyčiau, kad gali būti kitaip?“)

  • Nemokami vertingi pasiūlymai (pvz., „Gidas: Kaip išvengti šios problemos?“)



ŠILTA AUDITORIJA

Tikslas sudominti, kad po žinutės sakytų - “Domina!”


Jie dar nežino apie tavo produktą, bet jau ieško sprendimų, domisi tema.


Tikslas: Padėti priimti sprendimą, parodyti, kad tavo sprendimas tinkamas.

Turinio tipas: Edukacinis, praktinis.

Pavyzdžiai:

  • „5 būdai, kaip “

  • „Kaip pasirinkti ?“

  • „Ką sako ekspertai?“


CTA: „Registruokis“,  „Atsisiųsk“


Papildomos skatinančios priemonės:

  • Social proof – atsiliepimai, klientų sėkmės istorijos

  • Lyginamoji analizė („Kodėl mes, o ne kiti)



KARŠTA AUDITORIJA

Tikslas sudominti, kad po žinutės sakytų - “Noriu!”


Jie jau žino apie produktą, jiems jis aktualus, bet dar reikia paskutinio postūmio.


Tikslas: Paskatinti veikti čia ir dabar.

Turinio tipas: Pasiūlymas, raginimas veikti

Pavyzdžiai:

  • „Tik šiandien: -20 % nuolaida!“

  • „Paskutinės vietos į programą – registruokis dabar“

  • „Užsisakyk iki [data] ir gauk dovaną!“


CTA: „Įsigyk dabar“, „Pasinaudok pasiūlymu“, „Rezervuok vietą“


Papildomos skatinančios priemonės:

  • FOMO (baimė praleisti galimybę) – ribotas laikas, likusios vietos

  • Paskutinės minutės paskatinimas („Pasiūlymas baigiasi šiandien!“)

  • Garantuotas rezultatas ar pinigų grąžinimo garantija


_____________________________________


Aš Dainora. Padedu didesniems prekės ženklams veikti efektyviau, mažesniems - augti sparčiau!


Comments


bottom of page