5 jauno verslo klaidos, kurias čiupinėju kasdien
- dainoraremeza
- 04-04
- 2 min. skaitymo
„Dideli klientai duoda stabilumą. Maži – malonumą,“ – per pietus sako man vienos korporacijos vadovė. Nu bet tikrai!
Verslo mentorystė ir konsultacijos – nedidelė mano darbo dalis, bet labai maloni ir prasminga. Juk turiu galimybę stebėti pokytį!
Apie tai, kad visur esti sistemingumas kalba Ray Dalio (patiko jo knyga PRINCIPAI, skaitėt?). Per pastaruosius 1,5 metų aiškiai matau sistemines klaidas, kurios stabdo mažų prekių ženklų augimą (ir man pačiai LABAI gerai pažįstama, cha cha).
Nuo žodžių prie pavyzdžių :) Štai 5 dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurios trukdo naujam brendui (personal arba ne) augti greičiau, ty uždirbti daugiau.
1. Per daug investicijų į brendo grožį, per mažai – į esmę
Gražus logotipas, nuotraukos, tvarkingas socialinių tinklų tinklelis kelia dopaminą – bet ne pajamas.
Norint tikslingai veikti ir augti sparčiau, svarbiau yra dėmesys į pozicionavimą, pajamų planas…
2. Per didelis fokusas į instagramą
Algoritmai negailestingi. Vien followerių instagrame ir daug turinio nepakanka.
Turinio rinkodara nėra tik socialiniai tinklai. O kaip dėl: SEO, blogo, naujienlaiškių, podcast’ų, viešųjų ryšių, networking’o ir partnerysčių?
3. Turinys be strategijos
Publikuoti tai, kas renka daug „like“ – nereiškia verslo sėkmę.
Turinys turi atsipirkti. Svarbu rasti balansą – tarp įtraukimo ir konversijų.
4. Testavimas be hipotezės
Puiku, kai drąsiai testuojam. Bet dažnai – tiesiog „pažiūrėsim, kas išeis“.
Svarbu: turėti aiškią hipotezę prieš testą ir išsaugoti rezultatus po. Tik taip mokomės ir augam.
5. Testai, kurie nieko nekeičia
Kai testuojam, verta įvertinti: kokia pasiteisnusio testo vertė?
Jei rezultatas mažai ką keičia – ar verta skirti tiek resursų? Efektyvumas yra ir apie prioritetus.
Been there. Done that
Turiu pripažinti, kad kiekvienas šių punktų yra man pažįstamas iki kaulų smegenų. Been there, done that . Dėl to ir vertinu savo darbo planavimą mėnesio sprintais, kurių kiekvieno pabaigoje sustoju įvertinti savo veikimą, rezultatus ir pajamų flow.
Tai tiek trumpai. Jei esate personal ar produktiniame versle, pasidalinkite ar atpažįstama? Tikiuosi ir linkiu, kad tai - praietyje. O jei jaučiatės užstrigę - galim pakalbėti
Comments