top of page
remeza_03.jpg

Naujienlaiškiai

Naujienlaiškiai yra efektyvus lojalumo ir pardavimų įrankis. 

Auditorija mielai juos prenumeruoja, tačiau... Ką daryti, kad vėliau Jūsų laiškai būtų skaitomi? 

 

Išvenkite aklo testavimo. Sutaupysite pinigų, laiko ir nervų :).

 

Su naujienlaiškiais ir automatizacija dirbu nuo 2019 m. Galiu padėti, jei norite veikti tikslingai, suprasti, kaip pagerinti įsitraukimą ir pardavimus. 

Siųsti užklausą

GALIU PADĖTI, JEI JUMS AKTUALU

Naujienlaiškiai, kuriantys vertę auditorijai ir Jums

Strategija

Naujienlaiškius siūlo visi. Tai efektyvi priemonė lojalumui ir pardavimams.

 

Kaip tapti išskirtiniu ir gauti auditorijos dėmesį?


Kai naujienlaiškiai turi strategiją, rezultatai geresni.

Išvenkite aklo testavimo. Sutaupysite pinigų, laiko ir nervų :)

Auditas

jei norite stipresnio auditorijos įsitraukimo ir didesnių pardavimų.
 

  • Žinosite, kada (savaitės diena, paros laikas) geriausiai veikia
     

  • Panaikinsime techninius trikdžius
     

  • Gausite ekomendacijos šablonams ir turiniui

Konsultacijos

Siųskite laiškus, kurie yra įdomūs, aktualūs ir naudingi. Būkite nuoseklūs.

 

Konsultuoju, kokios yra naujausios rekomendacijos, kas veikia ir kenkia.

 

Drauge peržiūrėsime Jūsų duomenis ir sužinosime, kas galėtų padidinti efektyvumą.

Norite, kad Jūsų laiškai būtų laukiami klientų pašto dėžutėse ir keltų pardavimus?

Dirbkime kartu

MANO PATIRTIS

Klientų atsiliepimai

At Work

Laiškų rinkodara - efektyvus rinkodaros kanalas pardavimams

Laiškai, kaip ir socialiniai tinklai, yra puiki priemonė ryšiui su klientais palaikyti. Laiškų rinkodaroje, kitap nei socialiniuose tinkluose, jums nereikia apie save priminti kiekvieną dieną.

 

Tačiau iš jūsų tikimasi aukštesnės vertės turinio ir, labai svarbu, prekės ženklo nuseklumo pozicionavimo klausimu.

Pašto dėžutės yra suvokiamos, kaip asmeninė erdvė ir siuntėjų srautas yra labiau filtruojamas. Jei socialiniuose tinkluose esame susitaikę, kad bus šūsnis mus dominančių publikacijų ir tiek pat - neaktualių, tai pašto dėžutėje poreikis turėti savo tvarką yra gerokai didesnis ir galimybės tam palankios (unsubscribe ir viskas).

Surinkti subscriberius lengviau, nei išlaikyti jų susidomėjimą. 

Ko žmonės labiausiai nemėgsta matyti savo pašto dėžutėse:

  • laiškų, kurie nuolat siūlo pirkti

  • laiškų, kurie nekuria gavėjui vertės

Susisiekti
Susisiekti

Laiškų rinkodara ir naujienlaiškiai - nėra tas pat

Naujienlaiškių pagrindinis tikslas yra informuoti auditoriją apie naujienas, akcijas, produktus ar paslaugas, pritraukti srautą į svetainę ir palaikyti ryšį su esamais klientais.

 

Laiškų rinkodara yra platesnė rinkodaros strategija, kurioje el. pašto kanalas naudojamas kaip komunikacijos dėl pardavimų įrankis (nebūtinai čia ir dabar).

 

Dažnai laiškų rinkodarai yra pasitelkiama automatizacija ir skirtingus laiškus galite gauti priklausomai nuo, kas buvo daroma tinklapyje: apsilanyta pirmą kartą, įsidėta į krepšelį, bet nepirkta, pirkta, prenumeruota, etc.

 

Keli populiariausi laiškų rinkodaros pavyzdžiai:

  • welcome (sequence)

  • abandoned basket (sequence)

  • cross sale

  • upsale

 

Naujausi Blog įršai

bottom of page