Ar tikrai kiekvienam verslui reikia marketingo skyriaus?
- dainoraremeza
- 06-06
- 2 min. skaitymo
Atnaujinta: 07-23
Nebūtinai.Ir tikrai ne kiekvienam verslui reikia pilno etato marketingo vadovo.
Kai kuriose įmonėse marketingas yra tiesiog „nice to have“.Taip – gali atsirasti gražaus turinio, bet ar jis neša naudą?
Mano šio įrašo tikslas yra parodyti, kad verslai be vidinio marketingo skyriaus, bet su išoriniu atsakingu vadovu, kuris dirba tik kelias valandas per savaitę, gali sukurti apčiuopiamą vertę. O jei esate Solo verslo atstovas, tai viliuosi, kad mano esminiai principai gali pasirodyti naudingi pabandyti.
Ne mano jie sugalvoti. Susirankioti iš įvairių verslo grandų.
Efektyvu ≠ sudėtinga.Efektyvu = kryptinga.
Dalinuosi savo 8 principais, kaip per 5 val. per savaitę išspausti maksimumą
1. Strategija prieš veiksmą
Darbas neprasideda nuo „ką veikiam šią savaitę“, o nuo kodėl tai darom.
Pvz.Email kampanija nėra tikslas. Tikslas – daugiau tikslių užklausų.Daug užklausų ≠ pergalė. Tikslas – tinkamos, konvertuojančios.
2. 3 mėnesių planas + 2 savaičių rezultatas
Kiekviena valanda turi grąžą. Žinau:
Ką pasieksime šią savaitę
Ką darysiu per artimiausias 2 savaites
Kur norime būti po 3 mėnesių
3. Svarbu ne KIEK, bet KĄ
Daug laiko ≠ daug naudos.
Pvz.: investuoti į vidines prezentacijas ar „gražų“ Instagram – dažnai daugiau prabanga, nei būtinybė.
4. Daug ≠ gerai
Daug klientų? Nereiškia daug pajamų.
Fokusas: didelės žuvys + greiti, nesudėtingi laimėjimai.
5. Tik tai, kas svarbiausia ir lengviausia įgyvendinti
Turint 5 val., nėra laiko dvejonėms.Klausimas tik vienas:
Ką galiu padaryti DABAR, kad tai duotų poveikį?
Kitus darbus būtina deleguoti.
6. Susitikimai tik su strategine verte
Max 45 min.Tik su tais, nuo kurių sprendimų priklauso verslo kryptis: pardavimai, produktas, vadovai.Tikslas: Ateiti su tikslu – išeiti su aiškumu.
7. Informacijos dieta ir dėmesio disciplina
Rytas – giliam darbui.El. paštas nuo 12:00 ir prieš darbo pabaigą.
Taip išvengiu įstrigimo „reagavimo režime“.Rezultatas – dienos prioritetai išpildyti.
8. Duomenys > nuojauta
Analizė leidžia suprasti:
kas veikia ir reikia kartoti,
kas neveikia – ir ko daugiau nedaryti.
O ar tikrai 5 val. duoda rezultatų?
Marketingas = skaičiai.
Nėra rezultatų – nėra grąžos.
Bet kai matai, kiek galima nuveikti per 5 valandas, atsiranda:
pasitikėjimas,
azartas,
noras daryti daugiau.
Jei tiek per 5…Įsivaizduokite, kas būtų per 10 👀
🧭 Vasaros klausimas jums:
🌿 Ką darytumėte kitaip, jei tikslus reikėtų pasiekti per perpus trumpesnį laiką?
🌿 Ar visi planuojami darbai turi realų poveikį verslo rezultatams?
Gal kiek nepatogu. Bet naudinga.
Kartais efektyvumas – ne apie greitį, o apie kryptį.Kartais geras marketingo vadovas – ne tas, kurio išgertas kavas skaičiuoji, o tas, kuris grįžta su rezultatu.
Mielieji, linkiu daugiau vasaros!
💧 Daugiau vandenų.
🌸 Daugiau gyvenimo.
Ir krypties – jūsų marketingui.
Dainora 🌿



Komentarai